Golf och matlagning

Första delen av dagen spenderades i skolan, försov mig dock som jag har gjort två gånger i rad nu!? WHY MAN :) Skönt att sova kanske, vem vet. Efter två skivor sirapsbröd med ost slängde jag mig på cykeln (Efter att ha lagt ner rätt mycket tid på sminkningen dock, gäller att prioritera!!) och begav mig till skolan. Tyvärr har vissa växlar slutat att fungera så jag fick  trampa på frenetiskt för att inte bli allt för sen, var som ett helt spinningpass.
 

När J kom hem stack vi till golfbanan och trotsade alla vädergudar för att spela en runda golf, mys! Nu lagar vi kyckling i ugnen med rotfrukter och sen kommer våra favoritprogram på tv, en bra måndag helt enkelt.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0