Konsten att säga nej

Efter en lång dag i skolan, gick från 8-17 så cyklade jag hem i ÖSREGNET. Det kan inte vara lite finare väder snart kanske, blir inte alls deppigt i längden liksom. Men jag hade laboration idag, HPLC! Faktiskt ganska intressant men det är väl inget jag borde skriva om här då det inte engagerar så många vad jag gjorde i skolan. Men vi analyserade åtminstone innehållet av koffein och bensoesyra i kaffe, te, redbull och huvudvärkstabletter. :)
 
Koffeeeein, kan man leva utan det!?
 
Under laborationen så ringde dom från jobbet, jag är helt ledig imorgon från skolan och hade planerat att gå upp vid 09:00, dricka kaffe i min egna lugna takt och sen plugga resten av dagen (återigen i min egna lugna takt) meeeen när dom ringer å frågar om man kan jobba och jag inte har några som helst planer egentligen, så kan jag inte säga nej!! Så jag sa ja riktigt långsamt och därmed var det kört. Klockan står på 05:10 och jag ska påbörja cyklingen klockan 06:00.
 
 
Damn it.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0