Lång dag

Hej hallilå där! Haft en lång dag men den har varit väldigt fylld av skratt. En tjej som heter Victoria jobbar på LM och vi hade lite för roligt ibland kanske, Tessan och Vickan på gång igen som vi sa. Skrattade åt det mesta alla vi där uppe faktiskt, men det är ju aldrig fel så länge jobbet blir gjort då vill säga!
 
Men oj vad man blev trött av en dag där uppe! Lyfta kartonger, tömma kartonger, fördela ut varor i lådor till olika länder, springa omkring med vagnar, dra pallar och återigen alla dessa lådor! Antagligen gått några mil bara på jobbet, cyklade ju även dit. Det tog 50 minuter så tio i sju var jag framme, sammanlagt har jag alltså cyklat i en timme och 40 minuter idag. Plus att det inte äts något onyttigt! Det bjöds på tårta på jobbet idag, men jag stod emot! Stark som få. ;D Beach 2013 here I come? Haha lååångt kvar tills dess...
 
 
Imorgon bär det av till skolan för laborationsrapportsskrivande och sen blir det hem, får se vad som händer imorgon kväll, ingenting planerat. Men på lördag blir det hejdå-kramkalas för min fina bror! Japan säger du va!? Inte alls långt borta, ingen hembiljett bokad... Desto fler får väl jag boka till honom. Operation spara pengar börjar nu!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0