Long time no see

Update Thereses liv.
 
  •  Slutat jobba på Astra Tech (numera Wellspect Healthcare)
  • Återgått till mina klädhängar-dagar på KappAhl DC.
  • Skolan är igång! Analytisk kemi och separationsteknik 2 står på agendan.
  • Målar om sjöstugan på landet, skall bli mysigt när allt är klart. Bilder kommer!
  • Saknar en viss Linda som av allt att döma trivs som fisken i vattnet i Nya Zeeland!
  • Börjat internetshoppa too much, dags att vara nöjd haha!
 
 
Just i skrivande stund bakar jag mitt favoritbröd från barndomen! Efter fyra deciliter sirap insåg jag varför vi kallade det sirapsbröd och insåg även varför just det brödet var mitt favoritbröd... Jag hoppas verkligen att det blir lyckat. Tanken är att vi skall åka upp till Dalsland i helgen, hela bunten! Med det menar jag mina bröder, föräldrar och min kärlek. (& Jonas med såklart ;) ) Därav bakning av vad som skall bli frukostbrödet i helgen.
 
 
/T


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0