Målning

Målningen går framåt i stugan! Snart är vi klara med projektet att riva ner taket och att måla allt, LÄS ALLT, vitt :)

Sen skall det in en soffa, ett litet pentry/kök och lite fina inredningsdetaljer innan vi kan kalla oss "klara" med projektet. Sen är det väl bara att utnyttja det till max! Dock fick jag någon slags reaktion på vad jag tror var målarfärgen... Fick en massa prickar i hela ansiktet å nu menar jag inte typ 20 utan snarare 150 stycken knottror över hela ansiktet, mest lokaliserat i pannan. Ingen aning om vad det var. Tog tre dagar att bli av med det iallafall.

Snart bär det av upp till Dalsland för svampplockning, Mellerud, kräftätande och en massa kortspelande! Bara en hel med lugn och ro, can't wait. Ska även färga håret, hur det blir skriver jag väl ett litet inlägg om senare, finns ju inget roligare än att skriva om sig själv i sin egen blogg ;)


Lillstugan! <3 Nya fönster skall in också såklart, å med dörr ut till altanen som skall byggas med en mysig uteplats! Kommer bli episkt som ungdomarna säger.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0