No Sleep

Kunde inte somna inatt! Låg och funderade över saker som verkade helt banala när jag vaknade sen. Varför blir det så på kvällarna?  Man funderar och allt ser så mörkt och jobbigt ut, ingenting kan någonsin bli bra igen känns det som och allt som har hänt är kanske att man inte fått svar på ett sms eller att man har en jobbig uppgift framför sig i skolan. Kanske borde göra det som ett experiment när jag har för mycket tid över, "Typ testa vara vaken tills jag blir galen." Låter väl skoj?
 
 
Hur som helst mår jag ändå bra idag, pigg å glad som vanligt. Det som förstörde lite var väl att det ösregnade imorse vilket gjorde cykelfärden till skolan obefogat jobbig, kabeln till bromsen ramlade ur helt och jag kunde således inte bromsa alls, surprise sådär runt sju-draget på morgonen liksom. Rätt ut i bilvägen for jag men det var en väldigt otrafikerad gata för att vara morgontrafik, pjuh!
 
 
Jag imorse :)
 
Nu har vi precis meckat med min andra cykel för att den åtminstone skall fungera månaden ut. Ska köpa busskort sen innan det blir vinter och jag måste skaffa dubbdäck på cykeln och sätesvärme kanske, aldrig fel! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0