Present

Alltid lika svårt när det gäller presenter? Nu sa dock min bror att han inte vill ha en hejdå-present inför Japan men jag gillar inte att gå på kalas utan att ha något med mig. Hittade lite roliga grejer på coolstuff å teknikmagasinet. Själv blev jag redigt med sugen på en sådan här:
 
http://www.coolstuff.se/Monopod-Kamerastativ
 
 
Varför kan jag inte infoga bilder från google?!
 
Men vi får se vad jag hittar, en massa smågrejer? Sen har jag även länge velat ha en pinata fylld med godis å slå på. Hittade en nu! Men det börjar bli lite tajt om tid, det är ju på lördag det ska ske. Oftast tar det ju minst tre arbetsdagar att få något på posten.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0