Snabba beslut!

Snacka om att heländra sina planer från en minut till en annan, färdigpackade och klara att åka så fick jag ett sms "Kan du jobba imorgon, dubbelt betalt." SVÅRT att säga nej till. Vi skulle åkt till Orust i helgen, men i och med det smset (Plus att vädret ska vara helkass och att Jonas pappa kunde tänka sig att åka ner till oss imorgon istället) så valde vi att stanna hemma! 
 
Imorgon skall jag alltså jobba några timmar för 250 pix i timmen! :) Sen skall Jonas far komma hit och vi skall äta en mysig middag och sen mysa ihop oss i tv-soffan.



Klänning jag köpte! Väldigt somrig, fel ute? Ja visst är jag, tyckte den var kanonsöt dock och värd 90 spänn nu måste vi ju bara resa i vinter!!
 
Snart skall mina bröder komma hit, vi skall slabba pizza och spela spel! :) Mysigt, kul med helomvändning faktiskt. Kanske inte är jättetaggad på att jobba imorgon men det gäller bara några timmar så det är lugnt, 1200 spänn bara sådär säger man ju inte nej till heller faktiskt, kan jag köpa en vintrig klänning med!! :)
 
Haaa världens bästa fredagkväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0