Upprepning från förr

För att ta allt där det en gång började, på en skola i Eriksberg. Där träffades jag och Jonna för första gången. Riktigt så långt tillbaka skall vi dock inte gå och inte i detalj, men en dag hade vi färgat håret i samma färg. Alla trodde att vi färgat det tillsammans och att detta var riktigt planerat och genomtänkt. Så var inte fallet! Vi hade färgat håret utan att tala om detta för varandra och inte heller valt ut en färg ihop. Men det blev som det blev, och vi fick väl stå ut med att alla antog att vi skype:a varje dag innan skolan & bestämde hur vi skulle agera just den kommande dagen.
 
 
Idag väntade jag på Jonna på Chalmes hållplats, hon skulle ankomma med 10:ans spårvagn klockan 12:08. Förväntansfull inför att få träffa min goding stod jag där med en metro i handen. Jonna kliver av spårvagnen och till min förvåning så hade hon färgat håret i samma färg som jag! IGEN. Vi skrattade gott åt detta och gick sedan för att ta varsin ceasarsallad, tog av oss jackorna och hade samma modell på tröjorna och varsitt litet hål på magen på tröjan. Detta är väl inte så förvånansvärt dock då forskare kommit fram till att genier och galningar tänker likadant, genialitet och sinnesjukdom är besläktade tillstånd och psykologer har nu hittat gemensamma drag i hjärnan som bekräftar detta ;) Nej skämt åsido så var det  rätt roligt faktiskt, I think we are soulmates å kommer få väldigt vackra barn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0