Bra dag!

Vaknade imorse och måste väl erkänna att jag var lite alkoholsjuk. Ville mest bara gömma mig under ett täcke och inte gå upp förrän imorgon. Men det började ge med sig efter ett tag. Så jag solade lite och sen gick jag ut på en liten promenad för att orka med. Åt faktiskt godis till frukost  - Inte ok!
 
Sen körde jag in till stan. Kände att det var något konstigt med bilen och det började skaka mer och mer. Tillslut började det låta jättehögt och jag hörde att hjulen satt löst. Så fick stanna på vägen och ta fram fälgkorset, folk körde förbi och kollade väldigt konstigt på mig. A womans gotta do what a womans gotta do änna. Så jag fick dra åt hjulbultarna där och sen köra vidare. Lite läskigt faktiskt var det hela. Men jag lever :)
 
 
Sen mötte jag upp K och tog en fika, Citron och marängpaj, sjukt gott men oj så mätt jag var sen!! Så efter det åkte jag hem till min bror och där åt vi tacopaj. Haha sjukt nyttig dag.. Kanske ska gå å dra det där täcket över huvudet igen :P
 
Får nog bli såndäringa löpning imorgon tror jag, ångest.se ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0