Dagen i ord ;)

Ja! Började med att försöka vara lite effektiv imorse. Det var mitt mål för dagen, för Igår var ingen effektiv dag alltså. Det "roliga" är att man kan gå för att prata med någon, som jag gjorde med Evelina igår. Jag skulle fråga något om projektet, men det slutade med att vi pratade i 30 minuter om allt! Vad kom det ifrån!? Skulle bara fråga EN grej. Tiden går så fort och det är möte efter möte. Ibland går det en hel dag och man känner att man inte gjort någonting. Men vissa dagar får man väl kompensera upp genom att vara supereffektiv. Idag har nästan varit en sådan dag! Jag hade hoppats på att hinna lite mer i mitt egna lilla projekt, men tyvärr har inte alla tid att hjälpa mig med att luska fram info hela tiden. Har iallafall bokat till möte på tisdag med en och försökt få tag på två andra, de som har störst chans att hjälpa mig! Får väl söka upp dem personligen och stå och knacka på deras dörr istället. Svårare att ignorera då ;)
 
Idag skulle jag också stå emot fredagsfika! Det gick ganska bra, det var småkakor. Det kan jag motstå faktiskt! :) Värre om det hade varit typ kladdkaka med grädde eller något annat mumsigt! Ska snart ut och springa en liten tur också. Bara för att det är fredag! :)
 
Fin solnedgång på Orust!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0