Effektivisera

Att jobba på kontor och labb är ibland jättebra! Men ibland är man så otroligt oeffektiv. Man ska allt som oftast prata med någon innan man gör något, ett sådant samtal tar alltid längre tid än tänkt. Sen gör man något en stund tills någon kommer och frågar saker. Då släpper man det man gjorde och börjar med en annan uppgift. Såhär håller det på! Jag vill verkligen bli mer effektiv. Kanske ska jag försöka fokusera på en uppgift i taget.. Ska prova det imorgon. Lista den viktigaste uppgiften först ock sen beta av. Har ju vissa saker som jag verkligen vill ha klart i veckan!

Jag fick underkänt på min mattetenta med. Så inte nog med att jag ska jobba från 8-17, jag ska också avsätta tid för att plugga matte. Det kommer åtminstone inte att ske på mina två lediga veckor, så är det bara!

Så gottesugen :( gått två veckor snart utan sött!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0