En bra dag

Igår fick jag reda på att jag misslyckades med min mattetenta, typiskt tråkigt men bara att ta nya tag. Jag somnade även på bussen på morgonen och åkte förbi hållplatsen på jobbet. Vaknade upp helt förvirrad och ville skrika ut "VAR ÄR JAG?!" det löste sig rätt bra ändå dock.
 
 
Idag har däremot ingenting gått fel (än). Jag har fått sjukt mycket gjort på jobbet, mer än på hela tiden jag varit där (två veckor nu.)  Istället för att maila folk, vänta på svar, maila igen, vänta på svar. Så har jag sökt upp personen. Även bokat in möten med folk jag vet att jag vill prata med nästa vecka. Jag har hittat några gamla rapporter som jag verkligen har användning för i mitt egna arbete just nu. Jag har fått klart alla prover jag hade tänkt få klart denna veckan. Så imorgon kan jag ta fredag med gott samvete, rätt säker på att jag kommer få massor att göra imorgon också. Men idag jobbade jag nio timmar så imorgon ska jag hem tidigare, mest för att hinna hem och göra mig iordning innan jag ska åka till Malin, blir grill med laget! Kul!
 
 
Så efter en bra dag ska jag stoppa i mig middag och ikväll börjar US masters i golf. Awesome :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0