Första dagen

Var lite nervös imorse, men inte ens i närheten så nervös som jag varit andra gånger som det har varit "första dagen". Fick gå runt och hälsa på alla igen, det var roligt och jag kände mig väldigt välkommen tillbaka! Fick ett eget kontor den här gången där jag ska sitta helt själv. Lär ju få mycket gjort, stort är det också! :)

Hade introduktionsmöte om vad jag ska syssla med halva tiden. En fuktbarriärsstudie på alla produkter. Verkar vara en tung uppgift, men det skall nog gå vägen med lite hjälp.. Imorgon får jag veta mer om vad som händer resten av halvan :) pratat exjobb lite också och jag hoppas kunna hitta något som intresserar mig. Kul att vara tillbaka iallafall och det kommer bli mycket arbete ensam, då jag har ett eget litet "projekt".

En bild på mitt fina kontor.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0