HELG KOM

Idag har jag haft halva dagen - effektiv andra halvan - pill i naveln.
 
 
Men efter lunch fick jag fullt upp! Kontaktade några chefer på våra dotterbolag, fick skriva business english så det var väl ganska svårt och lät så himla överdrivet!! Men fick svar direkt från nästan alla och nu ska jag planera hur jag vill gå vidare (Vill skicka klimatloggor till deras lager för att ta reda på hur produkterna förvaras) 
 
 
Min gammelmormor gick  bort idag, känns tråkigt! Hon var en riktig krutgumma och hade ett stort hjärta. Hon blev 94 år, ett långt och bra liv. Vila i fred g-mormor <3
 
 
Min fina gammelmormor!
 
Nu ska jag läsa en bok och dricka lite te, fredag imorgon. Riktigt skönt! Var och handlade idag inför lördagen, det blir tacopaj!!!!!!!!!!! :) Längtar. Gjorde även parfait idag med maränger som jag och Jonas ska njuta av imorgon innan han åker till Barcelona tidigt på lördagmorgon (jag ska skjutsa till Landvetter, så får inte sova jag heller)
 
Kram på er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0