Ledigt

Mycket ledigt ändå framöver... 1a maj, 9-10 maj, 6-7 juni.. Sen ska jag ta lite ledigt också :) två fredagar åtminstone.
För min del betyder det väl mest mindre lön. Men över en hel sommar kanske det är ok att vara ledig tre veckor sammanlagt :)

Saker jag ska spendera pengar på:
Tyskland 3000
Stockholm 2000
Japan 4000
Öland 2000

Sen blir det ju någon utgång, fika, något klädesplagg osv utöver det. För att inte nämna hyran ;) dock ska jag ju inte köpa fler busskort tänkte jag. Ska börja cykla när det går ut, alltså den 2a maj, dels för att komma tillbaka i formen jag var i förra sommaren, men förstörde med all inclusive i Egypten ;) och dels för att 700 kr/ mån är mycket jämfört med att det är gratis att cykla.

Nu ska jag påbörja ett test på jobbet tänkte jag! Har ett möte klockan tolv också. Mycket idag!

/T



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0