Mysig dag i solen

Träffade finaste Mirna, Jonna, Sandra och Sonia för att ta en fika i solen! Det var rätt knökat på uteserveringarna, men vi hamnade på Condeco. Rätt dyrt för något så halvkass, egentligen? S fick inte ens rätt sallad, det téet jag och Jonna ville ha var slut osv osv. Sa jag att det var dyrt med? Det är dyrt att fika, så nu vet ni. Men det var så mysigt så det hade varit värt alla pengar i världen. Mina tjejer är GULD!
 
FINA! + Mirna som är asfin.
 
Efter fikat gick vi till McDonalds, fråga mig inte varför. Men det var kalastrevligt! <3
 
Nu ska jag fortsätta laga middah!


Kommentarer
sonia alven

<333333333333333

Svar: <3
terrass.blogg.se

2013-04-11 @ 00:58:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0