Sova

Tänkte lägga mig tidigt idag, astaggad på det. Haha, hur kan man sitta och tänka på att man snart får sova.. Istället för att vara vaken, det är för skönt att sova alltså.
 
 
Gått med i en träningstävling på jobbet, ska "träna" 50 minuter om dagen, promenader gills också. Alltså det blir ju inte svårt direkt, men allt för att vårt lag ska vinna. Denna veckan händer inte så mycket, ska springa på onsdag och annars väntar jag mest bara på att det ska bli helg.
Då ska jag köra Jonas till Landvetter klockan sju på morgonen och sen ska jag hem och göra iordning här hemma och förbereda lite mat och så :) Kommer bli great. Det är även föreningsdag med handbollen, får se om jag hinner hänga där lite också. På söndag blir det handbollsträning och fika med en kompis.
 
 
 
Idag var det minnesstund för L-G (Vår labbhandledare på Chalmers), hade velat gå dit för han var underbar! 


Kommentarer
Sonia who else??

ah men du e la för go du <3

Svar: Du ja <3
terrass.blogg.se

2013-04-16 @ 22:49:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0