Utgång

Igår hade jag bara bestämt mig, jag skulle ut! :) Så då blev det så. Bra va? :) Vi käkade en god middag hos mig, blev jättelyckat! Blev dock helt jäkla proppmätt av efterätten men det var gott så kunde inte sluta äta ändå. Jobbigt det där.
 
 
Sen åkte vi in till Chalmers, där träffade vi Axel och stod och vevade lite på dansgolvet. Vi tog två cider där också för det är billigt. Sen gick vi och mötte upp M och hennes ekipage för att gå in på Peacock. Jag var inte speciellt imponerad av peacock faktiskt. Synd! Men jag går ju inte ut så ofta så det kanske är så det ska vara nu förtiden ;)
 
Jag kom hem efter tre tror jag kanske, sen åt jag paj och gick å la mig. Det går bra nu. Kan aldrig sova när jag har druckit så gick upp lite efter åtta för att ta mig an dagen. NU sitter jag i solen med datorn i knät och livet är rätt bra ändå.
 
Vår mysiga middag.
 
Ska in till stan senare och fika med en kompis, sen äta middag med min bror! :)
 
 
/TH
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0