Vintergolf.

Jag önskar att jag kunde döpa rubriken till "Vårgolf". Men det känns helt onaturligt att kalla det så, eftersom att jag frös som en liten chihuahua. Vi har varit väldigt nyttiga idag. Började morgonen med 1,5 timmar badminton, sen åkte vi till golfbanan och spelade en runda golf. Stenhårt i marken så slog nog dubbelt så långt som vanligt ungefär. Sen har vi druckit kaffe, UTAN något onyttigt till. Har ju infört godisförbud för mig själv, var lite svårt att motstå fredagsfikan på jobbet. Så funderar på att införa att jag får äta fredagsfika. Man ska inte ta bort allt gott här i livet.
 
Lilla jag på golfbanan idag, med mina nya jeans med! Glömt skriva att jag köpt tre par nya jeans och en ny blus. Behövde nya jeans efter all min cykling (Blivit sadelmärken i röven efter allt cyklande haha)
 
Efter all denna träning idag så sitter vi nu i soffan och myser! Vi ska snart laga kyckling till middag och sen får vi se vad som händer senare. Lugn helg. Vi tänkte dock boka in Tyskland över våra födelsedagar (27-28 april.) Lika bra, inför semestern liksom. Oh well, inget mer att skriva så PUSSHEJ


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0