13 timmar

Idag har jag jobbat! Började 07:00 och det var väldigt lugnt idag faktiskt. Det var inte mycket vi gjorde måste jag säga.. Sen fick jag ett sms om att stanna till 20:00, då har man varit 13 timmar på jobbet.. Stört. Så på 14 rasten så åkte vi till Statoil och köpte en sallad. Överpriser helt klart. Allt kändes bra fram till typ 18:00. Då blev man jäkligt trött faktiskt. Så nu håller jag på att somna i soffan. Men det är Goa pengar och jag och Victoria hade skitkul större delen av tiden. :) många internskämt blir det speciellt när man är trött och säger dumma grejer..

Vår väldigt romantiska middag!!

Nu sitter jag själv hemma och inväntar Jonas. Behöver godnattkram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0