1a februari

Plan för dagen:
1. Äta frukost
2. Se våra bästa år ;)
3. Plugga inför duggan på måndag.
4. Tvätta en hejdundrans massa kläder.
5. Klä mig och gör iordning inför begravningen. (Jag tycker det är svårt att välja vad jag ska ha på mig, vill helst ha en klänning men den får ju inte vara hur som helst för att man skall känna sig bekväm i kyrkan, å de enda svarta skor jag har, har lite klack på sig. Vilket också känns lite tokigt!?)
 
6. Sen ska jag plugga lite till efter det och sen skall jag ta fredag med min fina!
 
Idag inväntar jag ett nytt sim kort, LÅT DET KOMMA IDAG! Jag har massa pengar kvar på mitt gamla, plus ett "pluspaket" med extra internet och grejer. Synd att jag är rätt dum i huvudet.
 
Efter lördag kanske det kan komma lite bilder från då istället för från Teneriffa hela tiden ;) Här är iallafall jag och min kärlek på Las Americas golfbana. Andra dagen.
 
En sak till som jag försöker lösa idag är hur jag skall ta mig till Bollebygd imorgon, det är verkligen inte närmsta buske! Tåget blir det med stor sannolikhet. Det kostar 80 schpänn! Oh well. Det svåraste är ju hem om vi inte kör en utgång i Göteborg och alla delar på en taxi, då tar det 2 timmar och 34 minuter hem. Så åker jag elva så är jag liksom hemma halv två. Värd utekväll ;) Men jag vill till Frida så detta skall sig lösas.
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0