Äggmacka

Tog 100 år att göra frukost imorse. Skulle göra massor av saker under tiden, tvätta, ta ur diskmaskinen och leta fram grejer. Men nu äter jag efter många om och men :P Tyckte att jag var duktig när jag gick upp halv åtta. Men tiden har sprungit iväg. Måste verkligen plugga så det känns väl sådär. Ska vara i skolan tolv idag, så måste åka elva ca. Det ger mig väl 1,5 timmar med böckerna. Vilket typ är tiden jag behöver för att lösa ett tal... ;D
 
Två av våra element har slutat fungera av någon märklig anledning så kallt är det kan jag säga! Dubbla filtar framöver, tända värmeljus ikväll...
 
Min frukost, snedvänd för jag fattar inte hur man ändrar detta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0