Badminton

Vi var uppe med tuppen idag för att hinna spela 1,5 timmar badminton. Usch vad jag var trött men jag lyckades åtminstone få Jonas att springa rejält! Jag förlorade dock. :) Så nu har vi druckit kaffe och Jonas åkt till golfbanan. Jag måste stanna hemma och plugga för jag har dugga på måndag. Så matematik gäller fram till 15;00 ungefär sen måste jag börja göra mig i ordning inför kvällen. Det bär av mot Bollebygd ikväll. Sen in till stan och dansa lite antagligen :) Får vara lite lugn då jag ju ska plugga imorgon med. Skolan får komma först. Ska ju jobba tre dagar nästa vecka med!

Jag har fått mobilen att fungera med internet å allt, allt utom att ringa och smsa vilket jag ju har lite som ett krav för min mobil faktiskt. Nu har jag också fått alla skal jag beställt och även plastfilm på både fram och baksida. Man är alltid rädd om mobilen i början ;)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0