Fredag.

Vaknade upp klockan sex, typiskt då jag får sova till sju idag.. Men antar att man får en liten inställd väckarklocka i huvudet efter att man gått upp samma tid tillräckligt länge. Nu har jag gjort iordning frukost, äggmacka som typ varje dag det senaste. Högt kolesterol here I come. Har alltid kaffet kvar till sist, sitter och kollar runt på nätet medan jag dricker det... SAMMA varje morgon haha. Jag gillar nog rutiner märker jag. Blir det inte samma så får jag ont i magen eller andra problem. Kanske finns fler som gillar rutiner än lille jag? ;D
 
Vi förstorade upp denna bilden, den kom hem till oss i förra veckan. DET BLEV SJUKT BRA. Bild på det kommer.. Men vi skall köpa lite tillbehör på Ullared så att den kommer upp på väggen. Jag gillar att ha lite personliga bilder på oss. Oftast lämnar vi dock bilder på familjemedlemmar utanför, jag vet inte varför men det känns bättre att inte ha bilder på alla. Kan bli fel då.
 
Igår på jobbet fick jag ett meddelande av min bror som är i Japan. Då höll tårarna på att komma mitt från ingenstans, herregud vad jag saknar honom. Det var faktiskt inte riktigt rätt läge att börja lipa på jobbet igår. Jag måste verkligen planera in en resa. Men jag kan ju faktiskt i slutet av mars. Men då verkar det som att han skall resa med sin flickvän till Taiwan. Jobbigt läge. Annars blir det nog inte möjligt igen förrän i december. Typ ett år. Will I make it? Spontanresa blir det säkert annars, kan ju inte lipa på offentliga platser direkt!! :)
 
Ikväll ska jag och Jonas ha myskväll, det har vi väl rätt ofta. Men efter att ha jobbat kvällar/dagar, gått i skolan lika mycket som alla andra som inte jobbar... Så förtjänar man att bara vara med varandra i lugn och ro. Vi ska äta godis! HA. Kanske motverkar mina åtta kms löpning, men skitsamma. Man måste leva lite. Beach 2013 diskuterade jag och Mirna dock. Tror jag ska ta tag i det i mars ;) Nu ska jag till skolan och plugga matte heleee dan. Kram.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0