Gårdagen

Igår träffade jag Tessan på Nils Ericsson, vi skulle ta tåget till Bollebygd! :) 89 svenska riksdaler kostade den lille tågresan. Sen hämtade Fridas pojkväns bror oss på stationen och körde oss mot Frida :) Alla skulle ha med sig varsin ost, så jag tog min favoritost, en med vitlök. Trodde såklart inte att någon annan skulle ha den med sig också. Men tre hade med sig samma ost, vad är oddsen? Finns rätt många ostar där ute gott folk!
 
Vi hade det jättetrevligt hemma hos Frida, kollade gamla bilder, pratade, drack vin och åt ost. Sen skulle vi in mot stan och då åkte jag, Therese, Emelie och Malin i samma bil in. Tyvärr fick vi vänta över en timme utomhus på att de andra skulle komma in då det strulade lite. Därmed tappade jag lite min lust att gå ut och dansa. Men jag tänkte ändå ge det ett försök. Men efter ännu ett besök på Burger King så fick jag lite ont i magen och kände att det nog var dags att åka hemåt. Kom hem vid 02:00 och fick så ont i magen så jag storlipade, Jonas var ju beredd på att ringa sjukvårdsupplysningen men jag vet faktiskt inte vad det var?! Fick ont på "varsin sida" om magen, typ vid njurarna. Hmpf, hoppas det aldrig händer igen vad det nu var :)
 
 
Idag har jag varit och tränat handboll, det var jättekul idag! :) Har även hunnit med att imorse vara hemma hos min kära  bror med och kollade in lägenheten. Nästa helg åker vi till Ullared tillsammans, ska bli kalas!
 
 
Nu ska jag sova, har "matteprov" imorgon. ISCH. Kram och godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0