Inga bilder

Blev inga bilder i förra inlägget. Weird. Så får lägga upp dom igen i detta då.
 
Men jag vaknade inatt av så ont i halsen va! Men det värsta är när jag andas och det gör ont i hela bröstkorgen. Har 38 graders feber och hostar upp små gröna bollar.. Om någon vill veta, eller vill ställa en diagnos? Ont gör det iallafall, känns som att hosta upp ett rivjärn. Ska ju ut med tjejerna ikväll, men som det känns nu så är det omöjligt. Får se efter några timmar i sängen med matteboken... Plus några ipren kanske. Sen kan man nog åtminstone orka gå ut och äta. Blir så jäkla trött på detta! Jag var sjuk förra helgen och har inte ens tränat i veckan för att jag inte skall bli dålig igen inför denna helgen. Hur kan jag ha så dåligt immunförsvar? Please ge tips/råd.. Har verkligen inte tid att bli sjuk. Ska jobba i veckan, skriva klart projekt, träna, plugga, gå till skolan på viktiga föreläsningar.
 
/Bitter.se
 
Bild uppförstorad på vår vägg hemma, jättenöjd blev jag! :)
 
Matlab! Så jäkla svårt.
 
Ulf kom med fina tulpaner!
 
Å så åt jag hello kitty godis, hihi!
 
Nu ska jag plugga matte, yrandes med min feber.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0