"Ledig"

Är egentligen ledig från skolan idag, men projektarbete tar en jäkla tid! Vi skriver om hemicellulosa och hur man kan göra det till Xylitol (som t.ex. finns i tuggumi.)  Dock finns det en massa processer och väldigt mycket information om ämnet så det är svårt att påbörja skrivprocessen. Det löser vi förhoppningsvis idag för det börjar bli ganska tajt om tid!
 
inget jobb denna vecka heller, måste prioritera skolan -.-
 
Känns inte som att jag gör så mycket annat än att plugga just nu och när jag inte pluggar så vill jag plugga. Normalt beteende. :) Var ute och joggade lite lätt igår men det var nog inte min bästa idé. Dels ösregnade det ju och det var kallt så idag rinner näsan lite mer igen. Hm.
 
 
Dags att åka till skolan, skriva projekt. När jag kommer hem sen får jag väl plugga mer och sen ska  vi åka och storhandla. Mer spännande än så blir det inte denna tisdag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0