Ljus

Ser jag ett litet ljus i tunneln tro? Nu menar jag inte att jag håller på att dö, utan (jag ska inte ropa hej) jag tror jag börjar må bättre! Igår var en pissedag. Men solen skiner mig rätt i ögonen nu och jag blir inte ens irriterad, det tyder nog på att jag mår bättre. Dagen började rätt dåligt med, inte druckit kaffe sen jag blev dålig. Men så tänkte jag koka mig en kopp idag. Så skar sig mjölken och det blev en enda sörja.. Tänk att något så litet hade kunnat göra mig väldigt irriterad. Men INTE idag ;)
 
Med solen i ögonen och gla' ändå ;)
 
Ska lägga all min tid på att plugga nu, fan vad verkligheten kommer ikapp en ibland. Tentadags snart. Projektet måste vara klart och jag kan inte åka till skolan idag. Men på fredag då fasen. Så jag får skriva hemifrån och försöka bidraga till det hele ändå. Nu måste jag sluta skriva massa bladder blaha. Kram.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0