Melodifestivalen

Förra lördagen såg jag inte på spektaklet melodifestivalen. Men idag tänkte vi se det. Med lite godis och mys blir det nog bra! Innan det ska jag ha förtjänat att ta det lugnt, så tänkte plugga klart veckans matte, så man ligger i någorlunda fas igen. Ligger ju efter i båda kurserna trots att det såg så bra ut från början. Nästa vecka ska jag bara jobba tisdagkväll och torsdag-dag så det ska nog vara lite lättare att hinna plugga.
 
Nu är mina föräldrar på väg till Mauritius med! :) Hur roligt är inte det för dem då?! Antagligen as-spännande och det är de ju värda. För alla som inte vet var Mauritius ligger, inklusive jag så ligger det öster om Madagaskar, i indiska oceanen (180 mil från afrikas kust,) om det säger någon något! ;D När de kommer hem har vi mycket att prata om så det längtar ju jag till, de vill nog att tiden skall gå långsamt dock.
 
GUD VAD JAG SAKNAR DIG!
 
Imorgon blir det Ullared som sagt, skrivit en liten lista och börjar ifrågasätta om vi inte ska ta en större bil. Alla tre ska ju handla mycket. Men vi får tränga ihop oss helt enkelt.. Sen är målet att hinna till handbollsträningen, vi får väl se. Dags att ta tag i plugget nu åtminstone. Jonas ska iväg så jag får vara ifred med mina böcker, nog bäst jag har så svårt att koncentrera mig annars. ;D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0