Nackont

Imorse när jag vaknade trodde jag skulle ha som mest ont i höften, eller i knät.. Men nej! Jag har jätteont i nacken. Kanske inte så konstigt när man tänker efter dock. Igår på träningen skulle vi köra lite hoppträning, så vi tänkte ta fram en tjockmatta. Therese körde först och vi hade den på längden då, men hon hoppade utanför med ena knät och skadade sig. Vi bestämde oss då för att ha tjockmattan på bredden istället. Då skulle jag testa, SÅKLART. Så jag tog i för kung och fosterland och förväntade mig en mjuk landning, därför tog jag ju inte i med händerna eller något för att dämpa fallet som man gör i normala fall! Jag landade inte mjukt skall väl sägas, hade råkat hoppa över hela mattan och landade rätt i golvet. Vissa skratta tills de grät medan jag försökte springa av smärtan ;D Så igår var det sjukstuga på träningen.
 
Kul att kunna bjuda på det åtminstone, har ont idag dock! Så nu sitter jag i soffan och tar det lugnt.
 Varit en lång dag i skolan. Gick upp 06 imorse för att hinna föreläsningen klockan 08. Men tyvärr var det ingen föreläsning då, då känner man sig väldigt nöjd med livet faktiskt. Så jag fick plugga lite de timmarna fram till tio. Suck.
Jag och Jonas med våra färgglada byxor, på väg till golfbanan i somras! :)
 
 
Imorgon ska jag trösta mig med en semla innan jobbet! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0