Pancakes

Imorse tog jag tag i mig själv och gick på matte-föreläsningen klockan 8. Efter det gick jag till A och det blev pancakes till brunch. Blev så jäkla mätt! Därefter mötte jag min grupp för lite planering till vårt projekt och sen åkte jag hem. Känner mig jätte-efter i skolan, vilket är rätt jobbigt. Får försöka plugga lite i helgen, lördag då alltså. Ullared på söndag ju!

Efter att jag pluggat lite hemma så hämtade Madde, Tessan och Carro upp mig och så sprang vi åttan. 8 km var inte igår jag sprang alltså. Det gick bra, 42~ min, rätt nöjd faktiskt :D När jag kom hem hade Jonas lagat lax med couscous och lagt upp jättefint på tallrikar åt oss :) Så fin!!!! Imorgon blir det tredje jobbdagen för veckan. Ska lugna mig nästa vecka tänkte jag.. Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0