Projekt

Åkte in till skolan imorse, trots att jag vaknade med huvudvärk från helvetet. Tycker fortfarande att det är underligt att man kan vakna med huvudvärk. Men jag kom i tid iallafall (så ovanligt att det måste nämnas.) Sen jobbade vi på fram till ungefär 12. Jag åkte hem käkade mat, hungrig som EN VARG. Sen dess har jag pluggat. Måste städa också. Ser ut som fasen här hemma och Ulf skall vara här i helgen så lite renliga få vi ändå vara ;)
 
 
Luktade vanilj hela kvällen igår, vilket Jonas tyckte var bra dock haha. Luktade som en stor kaka tydligen.. ;D Ville träna igår för det var ingen nyttig dag, men sparade det till idag istället. Så nu ska jag bara orka ta mig ut också. Måste hinna upp till föräldrarna med en sista gång innan de kommer hem. Mycket att stå i med andra ord! :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0