Rinnande näsa

Vaknade upp helt dödsförkyld! Ena näsborren rinner och den andra är jättetäppt :P Känns helt mongo. Bomull i huvudet också. Ska ju plugga hela dagen så det kommer nog bli lite tuffare än vanligt. Egentligen blir jag lite irriterad när folk kommer till offentliga sammanhang när de är sjuka. En på jobbet blev dock dittvingad för att dom inte fick in någon annan, trots att hon hade feber. Såklart gillar jag ju henne så kunde inte låta henne sitta själv bara för det = smittad!! Men annars tycker jag att man kan få stanna hemma om det inte är jätteviktigt... Typ ikväll ska vi hem till Henrik på middag. Men jag tänker fråga först om det är OK med alla att jag är förkyld, eller om det är bättre att vi ses en annan gång.
 
 
Nu ska jag tjura lite och plugga matematik.
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mirna

HAHA du hade hatat mig! Jag stannar aldrig hemma!!!! :P men jag är sjuk hela tiden vilket betyder att ingen annan stannar hemma heller!

Svar: Haha! Ah då hade jag nog hatat dig. ;) Nej men jag har en "viktig" vecka framför mig, så blev lite bitter :P Ja du får lova att vara frisk på lördag. Love <3
terrass.blogg.se

2013-02-16 @ 20:16:33
Mirna

Lovar dock att vara frisk på lördag!! <3

2013-02-16 @ 20:16:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0