Semla

Imorse fick jag sova till sju, lyxigt. Jag åkte in till skolan för att möta V och N, vi skulle skriva på vårt projekt. Tyvärr gick det väl inte så bra som vi hade hoppats. Svårt att hitta bland all forskning och information. Så vi gav upp vid 12-tiden. Då åkte jag till svingeln för att införskaffa en semla på Cederleüfs Svenheimers. Jag har precis tryckt i mig den med en kopp kaffe till. Blir nog inte lunch på ett tag. Får egentligen inte äta mer idag gällande kaloriintag, men det var det värt ;) Är sååå mätt nu, no more semla på ett tag säger jag då. En om året räcker typ gott.
 
Standard denna dag.
 
"Lilla semlan" ;D
 
Tänkte plugga lite innan jag skall åka till jobbet, har kvällspasset ikväll. Känns rätt skönt. Imorgon blir det en lång dag i skolan också.. IIIH. Min nacke får gärna må bättre inför denna tuffa veckan. Men är man dum så är man - lidande går hand i hand med dumhet har jag lärt mig...
 
Bild på Henk och Jonas när vi shoppat klart på Ullared! ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0