Sjukstuga

Jonas kom hem vid 9 idag från jobbet. Har visst smittat honom! Så nu har han sovit sen dess. Idag har jag dock bara lite över 38 grader i feber. Men fick ringa och sjukanmäla mig, skulle ju jobbat kvällen.. Idag har jag fått ta panodil för jag måste verkligen plugga nu. Bara två veckor kvar idag till tenta. Har knappt öppnat boken. Så nu är det dags. Nog den tråkigaste kursen jag har läst hittills, vilket också är varför jag inte orkat plugga. Det underlättar dock inte att skjuta upp det. Kommer bara innebära hets. Som det nu har gjort ;)
 
Oh well. Hoppas jag är frisk imorgon. Varje gång jag hostar gör det väldigt ont då jag är helt öm inombords nu. Känns som inre träningsvärk ungefär :) Känns inte så roligt att ha smittat Jonas heller.. Så när jag blir frisk får jag ta hand om honom som han tog hand om mig.. Hoppas ni är friska!! :)
 
 
Blev sugen på semla när jag hittade denna bild! ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0