Snurrigt!

Varit i skolan från 9-12 ca. Sen åkte jag hem och käkade lunch (köpte även ett busskort på vägen hem, vill inte utelämna något från er) haha. Så i skolan vid typ 10 smsade arbetsledaren och frågade om jag kan jobba ikväll. Så svarade jag ja... Sen tio minuter senare skrev han "oj det blev en avbokning så du behöver inte jobba ändå." Så svarade jag "okej" Sen skickade han, men du kan få jobba på fredag om du vill? Så svarade jag, nej tack. Sen efter en timme så frågade han om jag visst kan jobba för en hade blivit sjuk nu helt plötsligt. Så efter 7 sms fram och tillbaka kom vi fram till att jag visst skall jobba kvällen. Skönt att det gick så smidigt tycker jag :)
 
Bild från när vi skulle göra matteduggan igår :D (Jag vet att jag sagt till folk att det gick "skitdåligt", men fick faktiskt 4 poäng vilket är skitbra... SÅ ER THERESE ÄR INTE SÅ JÄVLA DUM ÄNDÅ ;) haha.
 
Innan jopppet ska jag hinna handla lite inför morgondagen. ;D Ska jobba till 20.00 sen hem och göra iordning inför imorgon då jag ska upp tidigt! Norge here I come. Ska packa med mig kaffe i termos, LIIITE GODIS, för inte varje dag man åker på "långresa" ;) Ska såklart ta med mig böcker att plugga i! Promise.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0