Sushi

Mötte upp gruppen klockan nio, diskuterade en halvtimme om hur vi skall lägga upp projektet. Jag tror att det kommer bli bra! :) Sen klockan 10 var det dags för matte, dock drog föreläsaren över tiden, det är ok med typ fem minuter men han snackade på i 20 minuter extra, whats up with that! Tjöta..

Till lunch blev vi sugna på sushi trots att jag hade lunchlåda med mig, så kan det gå. När suget tar över så får man ge sig hän! Tog emot att inte sminka mig idag heller på tal om ingenting. Heeerregud vad jag känner mig osexig ;)

Sen är det roliga saker på gång i sommar om allt slår in. Varav en grej jag inte kan skriva ut men ändå.. Vi ska förhoppningsvis åka till Stockholm i maj, sen Öland planerat i augusti..! Måste med andra ord jobba jobba jobba.. Dyrt med allt. Men man lever bara en gång som pappa sa idag.

Nu äter vi godis så bjuder på en jättefin bild på mig idag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0