Ullared

Jag styrde bilen mot Ullared imorse med Henrik och Jonas. Pigga och shoppingssugna var vi. Tog nog ca 3 timmar sen var vi färdiga och gick och tog en lunch. Jag käkade kycklingspett med bbq-sås och klyftpotatis. Sen fick jag 20 minuter på mig att springa igenom allt igen för att ta det jag "glömt" haha. Så jag handlade för ca 1000-lappen faktiskt. Ett par löpartights, tre par byxor, två linnen, underkläder, hörlurar till telefonen och en hållare till mobilen när man springer (vad det nu heter?). Sen köpte jag lite armband, ring, deo och hushållsgrejer. :) Lyckat!
 
 
Sen körde jag hemåt, Henke och Jonas somnade typ och jag kämpade för att hålla ögonen öppna. Sen var det snabbt in hemma och göra sig iordning inför träningen. Hände mycket under dessa två timmarna. Tur nog skadade jag mig bara ytligt om man säger. Förklarar mer om det imorgon! För det var förjävla roligt faktiskt, synd att det inte filmades :P
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0