Workings

Alltså det är rätt lyxigt att jobba för mer än 180 spänn timman på kvällen med någon man bara har så jäkla kul med! Tyvärr är det mest internskämt så det fungerar väl inte riktigt att återberätta på en blogg.. Men vi packar upp en jäkla massa lådor och ett skämt är om hur roligt det hade varit om det helt plötsligt låg en kines i en av lådorna typ. Alltså vi skrattar tills vi gråter varje gång. Timmarna gick himla fort och jag är nu hemma och ser på Filip och Fredriks program "hissen."
 
Blommorna är fortfarande fina! :) Jonas är rätt bra faktiskt.

Får lägga mig tidigt för det är upp imorgon som gäller och åka till grannlandet! :)
Var och handlade innan jobbet och det blidde lite onyttigt. Så på torsdag blir det löpning igen. Igår gjorde jag utfall som bara den och idag har jag så ont i rumpan så jag kan knappt gå på damernas haha. ;D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0