1 timmas promenad

Vad välbehövligt det var att promenera lite! :) En timme lyckades jag med innan jag faktiskt blev lite trött. Feber i 7 dagar och innan det alkohol i 7 dagar sätter nog sina spår på mina träningsresultat ;) Men det var skönt att få röra lite på sig. Imorse skype:ade jag med Linda också. Vi har alltid problem när vi skall skypea, men tillslut lyckas jag lösa det och då fungerar det ju faktiskt bra. Men hur svårt kan det vara? :D Under samtalet kom jag väl mest bara fram till att jag saknar henne, men att hon verkar ha det så bra så jag inte ens kan med att önska hem henne...
 
Kaffe, väldigt gott.
 
I torsdags unnade jag och Jonas oss en sådan här, en favorit helt klart! Vaniljkesella, bär och digestive.
 
Nu ska jag se något dåligt på tv. HOPPAS JAG FÅR JOBBA IMORGON. Sjukt tråkigt hemma.


Kommentarer
Anonym

GOS!!!!!!!!!! Jag saknar dig med lovely! <3

Svar: <3
terrass.blogg.se

2013-01-08 @ 10:20:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0