2:a dagen rotana coral beach hotell

Vi gick upp tidigt på tisdagen, allt för att hinna med så mycket sol som möjligt! Vi gick till frukostrestaurangen och tyvärr var frukosten en besvikelse.. Jag som älskar frukost!! Det fanns stekta ägg, yoghurt och mackor som jag kunde hålla mig till. Men jag hade hoppats på färsk frukt, bacon, grönsaker, omeletter o.s.v. Allting kändes väldigt anpassat till ryssarna och tyskarna.
 
Vi hoppade studsmatta och gungade på eftermiddagen.
 
Efter frukosten tog vi oss ner till hotellets privata strand, det var väldigt blåsigt på stranden men de hade satt upp vindskydd vid alla solstolar, vilket behövdes. Vi solade till 14:00 ungefär. Däremellan hade vi hunnit hämta massor av cola/sprite/drinkar i baren ;D Vi gick upp för att äta lunch, lika bra att skriva redan nu att maten var allmänt väldigt dålig! Denna middagen fick vi grillad kyckling som det bara vällde ur blod från och den var inte alls tillagad. Väldigt dåligt för ett 4-stjärnigt hotell! Vi gjorde inte så mycket andra dagen, vi gick omkring och kollade in hotellområdet, vi åt, drack drinkar, solade, badade.. Vi gick även och la oss tidigt för dagen efter skulle vi på snorkelutflykt. Vi valde att hitta på något extra roligt för det var vår 6-årsdag i onsdags! 6 år ihop var värt att fira lite extra tyckte vi.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0