AlaC

Igår var första skoldagen och jag är redan uppskrämd. Har mycket att lära mig innan jag är ikapp de andra som läst mer matte. Suttit med böckerna i högsta hugg idag! Lärt mig massor, aldrig pluggat såhär mycket redan andra dagen på en läsperiod. Känns rätt bra ändå, att hänga med från början.
 
Jag och Jonas har lyckats storhandla också. Annars har jag inte gjort så mycket idag, sprungit lite, pratat med min bror och pluggat. Min bror ska flytta hemifrån nästa fredag! Grattis Henrik, på tiden ;) haha. Vi ska såklart hjälpa honom så mycket vi kan den helgen och sen får vi se om man använder samma kläder en månad och bara köper hämtmat.. Only time will tell.
 
Nu ska jag se tv och gosa med min sjukling.. ;D
 
En av mina favoritbilder från Teneriffa :D
 
Godnatt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0