Backaplan

Goooodförmiddag! :)
 
 
Vaknade 08:30, då hade J redan gått upp. Här får man inte sova länge inte. Vi satt uppe rätt länge igår och skulle kolla lite på första golftävlingen för året, men den avbröts av storm. Så vi hann väl inte se så mycket. Men dagarna blir ju åtminstone långa om man är uppe sent och går upp tidigt! Idag hade vi egentligen tänkt gå på bio men det fanns inga bra platser kvar till The Hobbit. Så vi får väl skjuta upp det till i februari typ när vi kommit hem från Teneriffa. Istället ska vi idag till Backaplan, vi skall köpa golfhandskar på stadium, kolla in lite rea igen (kommer inte hitta något idag heller) och så skall vi till biltema. Bra plan! Sen ikväll vet jag inte vad det blir istället för bio, tråkigt när man hade tänkt ut något bra...
 
Vi tog 353 bilder i Egypten :P Tänk vad många bilder som är helt oanvändbara för att man ser helt GALEN ut på dom :D Här blundar jag, men ser väl rätt nöjd ut ändå.

Jag letar efter en bra bok att läsa på Teneriffa, tips om vad jag borde köpa?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0