Bror

Igår fick jag reda på av en av mina bröders kompis (som jag också pratar med ibland,) att min bror har en flickvän i Japan! Vad hände där? Jag och R har alltid varit väldigt nära varandra och kunnat prata, men nu har vi inte hörts sen jul ungefär. Då nämnde han lite intresse för en tjej, men nu är de tydligen med varandra NON-stop! Det kändes lite jobbigt att få reda på det från någon annan än R faktiskt. Men jag är jätteglad för hans skull! Bara det inte blir några bebisar i Japan som jag kommer missa uppväxten av, så är allt OK ;) haha! Så nu är mitt "mission" att få tag i min käre bror så han får förklara sig själv, jag vägrar veta minst av alla.
 
En  bild från när vi var i Japan sist! :) Min förhoppning är att jag ska kunna åka i år igen, men vi får se.

Bu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0