Dålig på shopping

Nu har vi varit och kollat in "mellantids-rean" på olika ställen, inte köpt någonting! Idag skulle vi köpa golfhandske på stadium och en lampa på biltema, vi kom hem med fyra böcker istället. Dock beställde jag hem en golfhandske, ille ha en speciell så det var lika bra :) Det har varit jobbigt att vara iväg, då jag har en sån sjuk huvudvärk idag. Har ont i vänster "hjärnhalva," sjukt irriterande!
 
Så nu ser vi på hockeyn och drack precis kaffe Kenya från gevalia. MUMMA. Ska inte lämna soffan mer nu, jäkla förkylning. Inte har jag något roligt att berätta heller faktiskt. Kan väl dra den om gäddan, men skippar det...
 
 
Hoppas på att få jobba i veckan, får ingen lön i januari.. Tänk om jag inte får någon i februari heller :P Då kan vi nästan glömma att resa till Japan i sommar/höst. Men jag ska tjöta mig till nåt pass, helst på KappAhl. För visst är det jobbigt att komma till ett nytt ställe, där man inte varit tidigare? Jag blir alltid nervös och känner mig obekväm. På KappAhl kan jag alla moment, där kan jag lära upp andra.. Det föredrar jag. Men jag har helt klart blivit bättre på att inte bli riktigt lika nervös när jag kommer till nya ställen, detta med hjälp av jobbet på Tranpenad. Jag trodde jag skulle spy första gången jag skulle till Astra Tech och jobba som maskiningenjör, samma sak var det första dagen på KappAhl. Men sen dess har jag varit på Schenker, Ullevi, Astra igen som labtekniker.. Tro det eller ej, men jag har överlevt varje gång! :)
 
Så nu ska jag bota min huvudvärk med sprit och horor! (Eller ipren, får se vad jag känner för)
 
Kramis.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0