Dunkande huvudvärk

Jag har aldrig fattat hur man kan vakna av att huvudet bultar, alltså jag vaknade liksom av att jag hade ont? Jag vägrar vara förkyld/slapp nu! Jag har redan suttit "stilla" (ok, mer stilla än vanligt) i minst två veckor. Sjuk träningsvärk i vaderna idag med, jobbigt att jobba. HAHA. Jonas retade mig som vanligt när jag var trött igår "Åh, har tess jobbat åtta timmar som alla andra människor." Men det är skillnad på jobb och jobb faktiskt. Dels är det en sak att komma till ett nytt ställe och lära sig alla moment där, träffa nytt folk, nya lokaler, nya tider o.s.v. Bara det gör en trött. Sen är det väldigt stor skillnad på kontorsjobb och på ett jobb där man inte ens får sätta sig ner, sätter man sig ner får man skäll och att man borde jobba snabbare. Sist men inte minst så är det även en annan sak då man inte stått upp mer än typ två timmar/per dag på två veckor att sen stå upp i åtta timmar. SÅ nu vet ni att jag inte är jätteklen jag hade mina anledningar ;)
 
Min fina pojkvän hade köpt tre små mattor när jag kom hem igår från stan.. En är lila och inte svart som det ser ut som på bilden. Jag tycker det blev helt ok! (Ja våra bästa år är på på tv:n)
 
Nu ska jag snart göra mig redo att ge mig ut i snöstormen! ;) Ett ärende under dagen. Sen kommer också FedEx-killen och lämnar ett paket. Ska bara ringa honom & kolla var han befinner sig. SUPERTREVLIG när man ringer, sådana ska dom vara. Ha världens bästa fredag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0