Fått paket, skickat paket

Post-killen ringde vid halv två och sa att han var påväg till mig, YAY! Så när han kom fick jag mitt paket vid dörren, smidigt... Jag SLET upp paketet och kollade igenom allt. Fotade lite också såklart. (Tur att ingen såg mig, pinsamt om någon vet att man skall uppdatera instagram liksom.) ;)
 
Direkt efter jag fått mitt paket gick jag till posten och skulle skicka ett paket. Svårt det där med vad paket väger, vad det ska kosta, vilken storlek jag ville ha på mitt vadderade kuvert. Hon tyckte jag skulle ta ett stort kuvert, då det bara kostade 4 kronor mer. Jag fick lita på henne då såklart och valde det stora paketet. Alla nöjda, allting gott.. Tre frimärken senare så är det nu på VÄG. Ska nog skicka paket oftare, det var ju skoj!
 
Lite bilder på vad jag köpte! En foundation bl.a. eyeliner, 2 mascara, läppglans, puder, en ögonfransböjare, borstar och eh eh nåt mer? ÖGONBRYNS-kit också ja.
 
Så nu ska lille tess dricka kaffe och känna att det är fredag. Fan skulle ju handlat när jag var på Vallhamra... Attans, kul att glömma. Vill jag ut i snön igen är den stora frågan? MJAA kanske.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0