FIFA

När Jonas köpte ett x-box så ifrågasatte jag verkligen ifall vi skulle använda det. Men vi har suttit väldigt många timmar framför x-boxet. Speciellt härligt är det, när man nu har över 38-graders feber... (Det är mycket för mig!) Vi har precis spelat i ungefär en timme och ska väl inte göra så många knop idag. Det är riktigt tråkigt att vara ledig och sjuk samtidigt. Nästa vecka hoppas jag på att vara frisk och jag hoppas även att få jobba några dagar. 
 
Ska köpa lite nya golfgrejer inför Teneriffa också. I övrigt skall jag nog inte ha med mig så mycket kläder/liknande, man använder inte ens allt man tar med sig. Det tog inte många dagar innan man märkte det i Egypten. Jag använde väl hälften av det jag hade med mig och man har ju sina favoriter. :) Kommer bli mycket packning med golfbag, golfskor, bollar, peggar och allt som hör till. Sedan ska vanliga träningskläder, shorts, linnen, jeans och någon tjocktröja med.. Ja ni hör ju själva, jag får börja imorgon redan!
 
Misslyckad bild som Jonas tog, jättefint ;)
 
Nu ska jag bara lägga mig i soffan och inte göra ett käft.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0