Fika och handboll.

När jag kom till mina föräldrar trodde jag att jag skulle vara den med mycket roligt att berätta. Men sen började min käre far med "Jag köpte en iPhone 5 till mamma igår," "Har jag sagt att vi har köpt en ny Mercedes till mamma?" "Har jag nämnt att jag beställt en Audi A7 sportback som kommer i mars?" Å så lät det hela fikan :P Det jag fick ur det hela är att pappa ger mig en iPhone 4s på onsdag iallafall! Något ska man ju ha.
 
Sen körde jag till handbollen, men visste verkligen inte att det skulle bli snökaos! Fick köra i 50 på motorvägen hela vägen hem. Pappa ringde hundra gånger och var orolig och Jonas ringde typ lika mycket. Dom litar nog inte på mig tror jag ;D haha. Oh well. Tre veckor utan träning och med mycket alkohol gör iallafall att jag inte tänker röra mig ur soffan idag!!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0